.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت یک مرجع تقلید با وزیر شدن زنان

وزیران زن کابینه دهم که به گفته ریس جمهور از دو زن به سه زن یعنی فاطمه آجورلو وزیر رفاه پیشنهادی، مرضیه وحید دستجردی ، وزیر بهداشت پیشنهادی و سوسن کشاورز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش افزایش پیدا خواهد کرد در اولین اقدام و قبل از معرفی رسمی مجلس مخالفت های بسیاری را بر انگیخت.

به گزارش جهان، پس از آنکه بسیاری از نمایندگان حتی فراکسیون زنان مجلس نسبت به گزینه هایی که برای تصدی وزارتخانه توسط زنان در نظر گرفته شده با دیده شک و تردید به اظهار نظر پرداختند اما با این حال یکی ازمراجع تقلید قم به انتقال نگرانی های خود در این باره پرداخت.

این مرجع تقلید که پیش از این نیز نسبت به وزیر شدن زنان معترض بود این بار با ارسال نامه ای به مقامات عالی رتبه نظام ناراحتی و دلایل مخالفت خود با این اقدام را بیان داشته است.

انتقادات این مرجع تقلید سبب شده تا روز گذشته هیاتی از سوی دولت به دیدار علما و بزرگان حوزه علمیه قم شتافته و آنان را در جریان دلایل و جزئیات این اقدام رئیس جمهور قراردهند.

تا بدین لحظه خبری از نتایج ارسال این هیات که حرکتی مثبت در راستای تعامل و برخورد اقناعی و منطقی دولت و مرجعیت محسوب می شود به دست نیامده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.